მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი- რუბრიკა
ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მასწავლებლისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით. ჩვენ შევქმენით ელექტრონული ფორმატი,,სავარჯისო ჟურნალი ,სქემა შესავსებად რომელშიც მოცემულია ინსტრუქცია, არის მინიშნებები, რომლის წაკითხვის სემდეგ მოსწავლე დამოუკიდებლად შეძლებს შეასრულოს სავარჯიშო და განავითაროს თვითრეგულირების უნარი.. გეგმის შაბლონში შევიტანე დიფერენცირებული სწავლების მიდგომები არაქართულენოვანი, ნიჭიერი მოსწავლის და სპეც მოსწავლის. ეს მომცემს საშუალებას ყველა ტიპის მოსწავლე ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში
ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მასწავლებლისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით. ჩვენ შევქმენით ელექტრონული ფორმატი,,სავარჯისო ჟურნალი ,სქემა შესავსებად რომელშიც მოცემულია ინსტრუქცია, არის მინიშნებები, რომლის წაკითხვის სემდეგ მოსწავლე დამოუკიდებლად შეძლებს შეასრულოს სავარჯიშო და განავითაროს თვითრეგულირების უნარი.. გეგმის შაბლონში შევიტანე დიფერენცირებული სწავლების მიდგომები არაქართულენოვანი, ნიჭიერი მოსწავლის და სპეც მოსწავლის. ეს მომცემს საშუალებას ყველა ტიპის მოსწავლე ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში
პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკა პორტფოლიოს შეფასებაზე მეუბნება, რომ შეფასების ფორმები ემყარება დავალების განმსაზღვრელ კრიტერიუმებს. შეფასებები მოსწავლეებს ეხმარება ერთმანეთს შეუდარონ მათი მუშაობის ხარისხი და მოლოდინები.გეგმის მიხედვით მოსწავლეები მონაწილეობას მიიღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში და ხშირად მოუწევთ თანაკლასელების ან თვითშეფასება.
ОтветитьУдалить