მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე
ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით მაგ .რუბრიკა დამეხმარა თვითშეფასება გამეკეთებინა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისა.რასაც დავნერგავ
პროექტის განხორციელების დროს. კიდევ ერთხელ გადავხედე შეფასების მეთოდებსა და ინსტრუმენტებს და გეგმაში
ავღწერე თითოეული შეფასების მეთოდის მიხედვით.შევქმენი
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისათვის ჩეკლისტი ანუ რუბრიკა, რომელიც მოსწავლეს დაეხმარება
მიზნობრივად გააკეთოს აქცენტები თემის საკვანძო საკითხებთან რომელსაც ნაშრომში ჩადებს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий